Trening umiejętności społecznych
Motywacja do nauki oraz zarządzanie sobą w czasie
Warsztaty adresowane są do uczniów klas 8 i nie tylko
Ten 12 tygodniowy kurs ma na celu pobudzić motywację wewnętrzną dziecka, znaleźć najlepszą i najskuteczniejszą metodę uczenia się oraz naukę planowania nauki indywidualnie do swoich potrzeb.
Codzienne motywowanie się do nauki to dla naszych dzieci ogromny wysiłek. Niestety zdobywanie wiedzy przez nasze dzieci często staje się dla nich przykrym obowiązkiem, a nawet spotyka się z całkowitą niechęcią. Chcemy to odczarować i spowodować, że nauka będzie wynikać z ich naturalnej potrzeby i stanie się ciekawym wyzwaniem. Podczas warsztatów rozplanujemy również czas wolny, czas nauki oraz odpoczynku w zgodzie z indywidualnymi nawykami dziecka.
Kurs prowadzi Justyna Jurgiewicz - certyfikowany coach, terapeutka TUS i ADHD, psychoedukator, doradca rozwoju osobistego, trener języka francuskiego, promotorka permanentnej nauki i rozwoju.
ZAKRES:
1. Doskonalenie umiejętności uczenia jako kompetencji.
2. Pobudzenie motywacji wewnętrznej.
3. Dopasowanie skutecznej metody uczenia się.
4. Poprawa umiejętności koncentracji.
5. Poznanie efektywnych metod zarządzania sobą w czasie.
6. Poznanie indywidualnych predyspozycji osobowości w aspekcie uczenia się.
KOSZT KURSU:
Przewidzianych jest od 12 spotkań 1 godzinnych, w kameralnych, kilkuosobowych grupach.
KOSZT POJEDYŃCZEGO SPOTKANIA: 80 zł, możliwość płatności na miejscu lub przelewem.
KONTAKT: Justyna Jurgiewicz
tel. 536 150 560.
e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki,
ul. Walczaka 25, Gorzów Wlkp.
Warsztaty rozwojowo-terapeutyczne dla młodzieży 12-16 lat
Kiedy: WTOREK 16.30-18.00, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.
Czas trwania warsztatów: 12 spotkań
Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych: 80 zł (płatność możliwa na miejscu lub przelewem)
Cel warsztatów:
- Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji rówieśniczych
- Nauka skutecznej i asertywnej komunikacji w środowisku rodzinnym i szkolnym
- Poprawa umiejętności radzenia sobie z emocjami, w tym lęku i silnego stresu
- Budowanie pewności siebie i wzmacnianie samooceny
- Doskonalenie umiejętności reagowania na krytykę
- Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności
Spotkania mają charakter warsztatów terapeutyczno-rozwojowych.
Celem warsztatów jest wyższa świadomość siebie, swoich potrzeb i emocji oraz nabywanie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz budowanie odporności psychicznej.
Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS i ADHD, coach, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Ma długoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i logistyką na rynku międzynarodowym. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Doradza przedsiębiorstwom w zarządzaniu edukacją pracowników.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
Warsztaty rozwojowo-terapeutyczne dla młodzieży 16-19 lat
Kiedy: WTOREK 18.00-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.
Czas trwania warsztatów: 12 spotkań
Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych: 80 zł (płatność możliwa na miejscu lub przelewem)
Cel warsztatów:
- Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji rówieśniczych
- Nauka skutecznej i asertywnej komunikacji w środowisku rodzinnym i szkolnym
- Poprawa umiejętności radzenia sobie z emocjami, w tym lęku i silnego stresu
- Budowanie pewności siebie i wzmacnianie samooceny
- Doskonalenie umiejętności reagowania na krytykę
- Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności
Spotkania mają charakter warsztatów terapeutyczno-rozwojowych.
Celem warsztatów jest wyższa świadomość siebie, swoich potrzeb i emocji oraz nabywanie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz budowanie odporności psychicznej.
Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS i ADHD, coach, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Ma długoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i logistyką na rynku międzynarodowym. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Doradza przedsiębiorstwom w zarządzaniu edukacją pracowników.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
TUS jest metodą stosowaną przede wszystkim w pracy z grupą i ma na celu rozwijanie umiejętności społecznych.
Program zajęć konstruowany jest w oparciu o potrzeby i poziom rozwoju konkretnych umiejętności uczestników.
Do podstawowych zagadnień, jakie obejmuje TUS należą między innymi:
- emocje i umiejętność radzenia sobie z nimi,
- komunikacja interpersonalna,
- umiejętność odnalezienia się w sytuacjach trudnych, które mogą pojawić się w interakcjach społecznych.
Cele programu:
- korygowanie nieprawidłowych wzorców zachowań społecznych,
- zmniejszenie doświadczanego napięcia w sytuacjach społecznych,
- ćwiczenie umiejętności pracy w grupie, budowanie relacji rówieśniczych,
- pogłębianie wiedzy na temat emocji,
- kształtowanie pozytywnych postaw wobec rówieśników i wygaszanie agresji.
Zajęcia odbywać się będą przez 12 kolejnych tygodni w każdy czwartek w godzinach 16.30 - 17.30.
Zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 9-13 lat.
Przewidujemy otwarcie kolejnej grupy w soboty.
Cena: 80 zł za każde zajęcia (możliwa płatność na miejscu lub przelewem).
Zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560.
Zajęcia prowadzi: Justyna Jurgiewicz.
Certyfikowany coach, terapeutka TUS i ADHD, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Wspiera dzieci i młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym.
Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
Warsztaty edukacyjno-terpauetyczno-rozwojowe dla młodzieży 12-16 lat
GDY TWOJE DZIECKO CHCE BARDZIEJ POZNAĆ SIEBIE, CHCE POZNAĆ RÓWIEŚNIKÓW, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SWOBODNIE Z NIMI KOMUNIKOWAĆ W ATMOSFERZE TOLERANCJI I AKCEPTACJI, CHCE PODNIEŚĆ SWOJĄ SAMOOCENĘ, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SZYBKO ODNAJDYWAĆ W NOWYCH SYTUACJACH ORAZ
JEŚLI TWOJE DZIECKO CHCE ZROZUMIEĆ PO CO SIĘ UCZY I JAKIE WYNIKAJĄ Z TEGO KORZYŚCI NA PRZYSZŁOŚĆ, POZNAĆ WARTOŚCI, KTÓRYMI KIERUJE SIĘ W SWOIM ŻYCIU I UWIERZYĆ, ŻE WARTO MARZYĆ,
TO ZAPRASZAM NA WARSZTATY W KAŻDY WTOREK O GODZ. 14.
WARSZTATY ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W KAŻDY WTOREK DO KOŃCA WAKACJI OD 14 DO 16.
GRUPA JEST OTWARTA, WIĘC ZAWSZE BĘDZIE MILE WIDZIANY/A.
KOSZT WARSZTATÓW KAŻDORAZOWO 70 ZŁ, PŁATNE NA MIEJSCU BĄDŹ BLIKIEM.
Celem warsztatów jest modyfikacja zachowań na te aprobowane społecznie, poprawę funkcjonowania w sytuacjach społecznych oraz zwiększenie samoświadomości i samooceny poprzez:
- rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb,
- trening umiejętności komunikacyjnych,
- zmianę zachowań na bardziej efektywne społecznie,
- rozwijanie umiejętności współpracy w grupie,
- poznanie metod radzenia sobie z emocjami,
- pracę nad przestrzeganiem ustalonych zasad,
- uczenie odreagowania napięć emocjonalnych,
- kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów
Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS, coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich", doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
Warsztaty edukacyjno-terpauetyczno-rozwojowe dla młodzieży 16-19 lat
JEŚLI TWOJE DZIECKO CHCE POZNAĆ NOWE OSOBY, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SWOBODNIE KOMUNIKOWAĆ W ATMOSFERZE TOLERANCJI I AKCEPTACJI, CHCE PODNIEŚĆ SWOJĄ SAMOOCENĘ, CHCE NAUCZYĆ SIĘ ŁATWIEJ ODNAJDOWAĆ W NOWYCH SYTUACJACH, ZROZUMIEĆ SIEBIE,
TO ZAPRASZAM NA WARSZTATY W KAŻDĄ ŚRODĘ O GODZ. 15.
WARSZTATY ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W KAŻDĄ ŚRODĘ DO KOŃCA WAKACJI OD 15 DO 16.30.
GRUPA JEST OTWARTA, WIĘC ZAWSZE BĘDZIE MILE WIDZIANY/A.
KOSZT WARSZTATÓW KAŻDORAZOWO 70 ZŁ, PŁATNE NA MIEJSCU BĄDŹ BLIKIEM.
Celem warsztatów jest poprawa funkcjonowania w sytuacjach społecznych wśród rówieśników oraz zwiększenie samoświadomości i samooceny poprzez:
- rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb,
- trening umiejętności komunikacyjnych,
- zmianę zachowań na bardziej efektywne społecznie,
- rozwijanie umiejętności współpracy w grupie,
- poznanie metod radzenia sobie z emocjami,
- pracę nad przestrzeganiem ustalonych zasad,
- uczenie odreagowania napięć emocjonalnych,
- kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów
Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS, coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich", doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) jest metodą stosowaną przede wszystkim w pracy z grupą i ma na celu rozwijanie umiejętności społecznych.
Program zajęć konstruowany jest w oparciu o potrzeby i poziom rozwoju konkretnych umiejętności uczestników.
Do podstawowych zagadnień, jakie obejmuje TUS należą między innymi:
- emocje i strategie radzenia sobie z nimi,
- praca w grupie i wspólna zabawa,
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- sytuacje trudne, które mogą pojawić się w interakcjach społecznych.
Treningi mają postać ustrukturalizowanych zajęć. Składają się z odpowiednio dobranych, w oparciu o wcześniej wyznaczone cele ćwiczeń, zabaw i gier. TUS oparty jest na systemie motywacyjnym (system żetonowy) oraz na kodeksie zasad panujących podczas zajęć, który ustalany jest wraz z członkami grupy na pierwszych zajęciach.
Cele programu:
- zwiększenie zakresu umiejętności wykonawczych (wykorzystywanych w praktyce społecznej),
- korygowanie nieprawidłowych wzorców zachowań społecznych,
- zmniejszenie doświadczanego napięcia w sytuacjach społecznych,
- ćwiczenie umiejętności pracy w grupie, budowanie relacji rówieśniczych,
- pogłębianie wiedzy na temat emocji,
- kształtowanie pozytywnych postaw wobec rówieśników i wygaszanie agresji.
Metody pracy:
Zajęcia realizowane są za pomocą różnorodnych metod pracy - zarówno w ruchu, jak przy stoliku. Przykładowe metody pracy to:
- nauka przez modelowanie (odgrywanie scenek)
- gry i zabawy ruchowe
- wykonywanie prac plastycznych
- bajkoterapia
- dyskusje
- karty pracy.
Zajęcia odbywać się będą przez 10 kolejnych tygodni w każdy poniedziałek w godzinach 17.00 - 18.00.
Cena: 800 zł (możliwa płatność w miesięcznych ratach).
Zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560
Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 25.
Zajęcia prowadzi: Pani Marta Kuś (psycholożka).
WARSZTATY SOCJOTERAPEUTYCZNE DLA MŁODZIEŻY (16-19 LAT)
Kiedy: środa 18-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1×90 min.
Dodatkowo raz w miesiącu spotkanie z rodzicami uczestników 1×90 min, środa 19.30–21.00.
Czas trwania warsztatów: 10 spotkań
Cel warsztatów:
- Umiejętność definiowania własnego „JA”, wzmacnianie samooceny i wyrażania siebie
- Lepsze funkcjonowanie w środowisku rodzinnym i szkolnym
- Poprawa komunikacji z rówieśnikami oraz radzenia sobie z emocjami
- Poznanie swoich mocnych stron, potrzeb i wartości
- Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów oraz reagowania na krytykę
- Doskonalenie umiejętności przyszłości 4K
Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych dla młodzieży: 100 zł (płatność miesięczna z góry)
1,5 godz. warsztaty dla rodziców:
100 zł/rodzina/spotkanie
Prowadząca:
JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowanym coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich".
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania.
Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości 4K.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży. Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
WARSZTATY SOCJOTERAPEUTYCZNE DLA MŁODZIEŻY (12-15 LAT)
Dla kogo : młodzież: 12-15 lat
Kiedy: czwartek 18-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.
Dodatkowo raz w miesiącu spotkanie z rodzicami uczestników 1x90 min, w czwartek 19.30 – 21.00.
Czas trwania warsztatów: 10 spotkań
Cel warsztatów:
- Umiejętność definiowania własnego „JA”, wzmacnianie samooceny i wyrażania siebie
- Lepsze funkcjonowanie w środowisku rodzinnym i szkolnym
- Poprawa komunikacji z rówieśnikami oraz radzenia sobie z emocjami
- Poznanie swoich mocnych stron, potrzeb i wartości
- Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności oraz reagowania na krytykę
Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych dla młodzieży: 80zł (płatność miesięczna)
1,5 godz. warsztaty dla rodziców: 100 zł/rodzina
Prowadząca:
JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowanym coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich".
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania.
Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości 4K. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży. Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.
WARSZTATY COACHINGOWO-ROZWOJOWE DLA DOROSŁYCH
Spotkanie coachingowo-rozwojowe w Gorzowie Wlkp.
Spotykamy się w gronie osób powiązanych z rozwojem osobistym, które mają chęć i potrzebę dzielenia się swoimi doświadczeniami we wspierającym środowisku.
Podczas tego spotkania tematem przewodnim będzie równowaga pomiędzy dawaniem a braniem jako podstawa dobrych relacji międzyludzkich.
Zapraszamy wszystkich chętnych i ciekawych siebie wzajemnie.
To będzie mile czas spędzony ale również z pewnością bardzo wartościowy.
Kiedy: 7 maja godz. 18.00 - 20.00.
Miejscem spotkania jest Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki przy ul. Walczaka 25 w Gorzowie (przy WSB i Wydziale Edukacji - budynek z cegły).
Koszt: 30 zł (w tym kawa lub herbata)
Moderator: Justyna Jurgiewicz (coach, doradca rozwoju osobistego, edukator
Współorganizator: Alicja Szura
Telefony do kontaktu:
Alicja - 781 536 733
Justyna - 536 150 560
Szkoła dla rodziców
Mamy przyjemność zaprosić Was na kolejne zajęcia pn: SZKOŁA DLA RODZICÓW.
Warsztat poprowadzą psycholog Jowita Marzec i pedagog Alicja Benowska, posiadające wieloletnie doświadczenie w pracy z rodziną.
Program zajęć obejmuje między innymi kwestie:
- wspierania funkcjonowania emocjonalnego dziecka i rozwijania jego umiejętności radzenia sobie z doświadczanymi emocjami,
- wspierania rozwoju poczucia własnej wartości i kształtowania motywacji do pokonywania trudności (w tym motywowania dziecka do nauki),
- budowania poczucia bezpieczeństwa dziecka poprzez stawianie jasnych granic i konsekwentne egzekwowanie ich przestrzegania.
Jest to program spotkań dla każdego rodzica, który szuka sposobu na nawiązanie głębszych i cieplejszych relacji z dziećmi. Jego głównym celem jest wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Nauka umiejętności lepszego porozumiewania się, refleksja nad własną postawą wychowawczą, wymiana doświadczeń, to małe kroki ku głębszej relacji, dającej zadowolenie, poczucie wzajemnej bliskości. To także nauka dialogu i kształtowanie więzi opartych na wzajemnym szacunku. Główne motto Szkoły dla Rodziców brzmi: Wychowywać to kochać i wymagać. Ucząc umiejętności otwartego porozumiewania się w rodzinie program jednocześnie przyczynia się do budowania silnej więzi między rodzicami a dziećmi, co (zgodnie z wynikami badań J. D. Hawkinsa) sprawia, że jest on także programem profilaktycznym. Program w dużej części bazuje na cyklu książek A. Faber i E. Mazlish pt. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, „Rodzeństwo bez rywalizacji. Jak pomóc własnym dzieciom żyć w zgodzie, żeby samemu żyć z godnością”, „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci. Twoja droga do szczęśliwej rodziny”, „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole”, „Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały” (Wydawnictwo Media Rodzina).
Szkoła dla Rodziców uczy nie tyle „metod” co budowania relacji w duchu podmiotowości i dialogu.
Metoda: Zajęcia mają charakter warsztatów psychoedukacyjnych, składają się z krótkich omówień i wprowadzeń tematycznych, a ich istotą są ćwiczenia i scenki. Cennym elementem uczącym jest wymiana doświadczeń między uczestnikami oraz praktyczne wypróbowywanie nowych umiejętności w postaci zadań domowych. Spotkania odbywają się w małych grupach (nie większych niż 12 osób).
Tematyka zajęć: poszczególne spotkania poruszają następujące zagadnienia – świadomość własnych celów wychowania, poznanie i rozumienie świata uczuć własnych oraz dziecka, naukę umiejętności rozmawiania o uczuciach, umiejętność stawiania jasnych granic i wymagań, zachęcanie dzieci do współpracy, wspólne rozwiązywanie konfliktów, poszukiwanie lepszych niż kara sposobów uczenia dziecka samodyscypliny, wspieranie samodzielności dzieci, uwalnianie ich od grania ról oraz wzmacnianie ich poczucia własnej wartości przez pochwałę opisową.
Termin: program obejmuje 12 spotkań (co tydzień – wtorki, godz. 18:00 -19:30), zaczynamy od lutego 2023 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 792792259
Ferie z językiem francuskim
Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki ul. Walczaka 23 H, Gorzów Wlkp.
Czas : 30.01. - 03.02.2023 r. w godz. 08-16.
Koszt: 690 zł/osobę ( w cenie posiłek + zdjęcie pamiątkowe, profesjonalne uczestnika).
PROGRAM FERII PROMUJE JĘZYK FRANCUSKI ALE NIE TYLKO.
PROGRAM FERII JEST ATRAKCYJNY W RÓŻNORODNE ZAJĘCIA TEMATYCZNE.
DZIEŃ 1:
KUCHNIA FRANCUSKA (FRANCUSKIE SPECJAŁY)
DZIEŃ 2:
PODRÓŻ PO PARYŻU (SYMBOLE FRANCJI, ZAJĘCIA PLASTYCZNE)
DZIEŃ 3:
ZAJĘCIA ROZWOJOWE I RELAKSACYJNE
DZIEŃ 4:
BAJKA "BYŁO SOBIE ŻYCIE..." (ZAJĘCIA EDUKACYJNE)
DZIEŃ 5:
MUZYKA FRANCUSKA (PIOSENKA FRANCUSKA)
GOŚCIE SPECJALNI:
Sandy Romy - francuzka
Benoit Barnabé - francuz
bricks 4 kidz - LEGO
Katarzyna Romaniszyn-Przygodzka
Karolina Wozińska-Kowalczyk
Zajęcia prowadzi:
Justyna Jurgiewicz - założycielka Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.
Jest z wykształcenia pedagogiem, romanistką, certyfikowanym coachem, szkoleniowcem, edukatorką oraz doradcą rozwoju osobistego.
Prowadzi kursy języka francuskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Jest frankofilką, pasjonatką kultury francuskiej i języka francuskiego, a także nauki innych języków obcych.
Towarzyszy w odkrywaniu potencjału, mocnych stron i pasji. Prowadzi szkolenia ze skutecznej komunikacji, budowania zespołów, motywacji do rozwoju i nauki oraz kompetencji 4K dla dzieci i młodzieży.
Z entuzjazmem podchodzi do życia.
Konieczne zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560 do 23.01.2023
Ferie z językiem francuskim tydzień 2
Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki ul. Walczaka 23 H, Gorzów Wlkp.
Czas : 06.02.- 10.02.2023 r. w godz. 08-16.
Koszt: 690 zł/osobę ( w cenie posiłek + zdjęcie pamiątkowe, profesjonalne uczestnika).
PROGRAM FERII PROMUJE JĘZYK FRANCUSKI ALE NIE TYLKO.
PROGRAM FERII JEST ATRAKCYJNY W RÓŻNORODNE ZAJĘCIA TEMATYCZNE.
DZIEŃ 1:
KUCHNIA FRANCUSKA (FRANCUSKIE SPECJAŁY)
DZIEŃ 2:
PODRÓŻ PO PARYŻU (SYMBOLE FRANCJI, ZAJĘCIA PLASTYCZNE)
DZIEŃ 3:
ZAJĘCIA ROZWOJOWE I RELAKSACYJNE
DZIEŃ 4:
BAJKA "BYŁO SOBIE ŻYCIE..." (ZAJĘCIA EDUKACYJNE)
DZIEŃ 5:
MUZYKA FRANCUSKA (PIOSENKA FRANCUSKA)
Sandy Romy - francuzka
bricks 4 kidz - LEGO
Gość specjalny - niespodzianka
Karolina Wozińska-Kowalczyk
Zajęcia prowadzi:
Justyna Jurgiewicz - założycielka Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.
Jest z wykształcenia pedagogiem, romanistką, certyfikowanym coachem, szkoleniowcem, edukatorką oraz doradcą rozwoju osobistego.
Prowadzi kursy języka francuskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Jest frankofilką, pasjonatką kultury francuskiej i języka francuskiego, a także nauki innych języków obcych.
Towarzyszy w odkrywaniu potencjału, mocnych stron i pasji. Prowadzi szkolenia ze skutecznej komunikacji, budowania zespołów, motywacji do rozwoju i nauki oraz kompetencji 4K dla dzieci i młodzieży.
Z entuzjazmem podchodzi do życia.
Konieczne zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560 do 25.01.2023 r.
Ferie kreatywno-rozwojowe
Zapraszamy dzieci w wieku 6-10 lat na ferie w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.
Przewidzieliśmy mnóstwo tematycznych zajęć: kreatywnych, rozwojowych i relaksacyjnych.
Codziennie w godzinach od 8 -16 dzieci wezmą udział w różnorodnych zajęciach poprowadzonych przez naszych specjalistów:
8.00 - 9.30 TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Z ELEMENTAMI TRENINGU ZASTĘPOWANIA AGRESJI
9.30 - 11.00 WARSZTATY ARTE ROZWOJOWE "OPOWIEM CI BAJKĘ"
11.00 - 12.30 KREATYWNE DZIAŁANIA, ZAJĘCIA PLASTYCZNE I WIZUALNE
12.30 - 13.30 OBIAD
13.30 - 15.00 KOMUNIKACJA PRZEZ ZABAWĘ
15.00 - 16.00 MINDFULNESS, ZAJĘCIA RELAKSACYJNE
ZAJĘCIA POPROWADZĄ:
Pani Alicja Benowska
Pani Katarzyna Romaniszyn-Przygodzka
Pani Anna Bukartyk
Pani Anna Maslej
Pani Greta Starecka-Kwaśny
MIEJSCE: AKADEMIA ZDROWIA, PASJI I NAUKI
UL. WALCZAKA 23H, GORZÓW WLKP.
ZAPISY DO 25.01.2023 POD NUMEREM TELEFONU 95 200 10 20.
KOSZT: 650 ZŁ/DZIECKO
Serdecznie zapraszamy
Psychoterapia rodzinna, grupowa
Psychoterapia prowadzona w podejściu behawioralno-poznawczym z elementami paradygmatów terapii rodzinnej, rysunku projekcyjnego, psychodramy wg. Moreno, psychozabawy.
Czas trwania:
Grupa młodzieżowa, koedukacyjna: 15-18 lat
- zajęcia 1x w tygodniu; 3x45 min z 2 przerwami po 15min
Co dwa tygodnie – od rozpoczęcia terapii – wspólna sesja terapeutyczna wszystkich uczestników terapii w danej grupie wiekowej: dziecko + rodzice: 2x45 min z przerwą 15 min
Cele terapii:
Identyfikacja i kształtowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,
Poprawa komunikacji społecznych,
Identyfikacja i kształtowanie w sobie „JA” w kontekście poczucia własnej wartości,
Identyfikowanie i integracja w sobie „JA” w funkcjonowaniu w systemie rodzinnym oraz w środowisku rówieśniczym,
Poznanie swoich potrzeb i wyrażanie ich,
Kształtowanie asertywnych umiejętności wyrażania siebie,
Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania napotkanych problemów i trudności,
Przebieg terapii:
Spotkania organizacyjne – rodzice (opiekunowie) poszczególnych grup wiekowych: zapoznanie i omówienie schematu ramowego terapii grupowej oraz założonych celów psychoterapii; wyrażenie przez rodziców zgody uczestnictwa dziecka w terapii oraz zawiązanie kontraktu terapeutycznego;
Ewaluacja wstępna: dane dziecka; wykaz trudności funkcjonowania dziecka, oczekiwania wobec procesu terapii;
Ewaluacja bieżąca po każdym miesiącu terapii.
W czasie trwania terapii grupowej (3 miesiące) + dwie sesje rodzinne każdego uczestnika terapii grupowej ( 90 min).
Ograniczenie uczestnictwa:
W terapii grupowej mogą uczestniczyć dzieci, które nie są spokrewnione z innym dzieckiem z grupy, lub znają się ze wspólnych doświadczeń społecznych np.: przedszkole, szkoła, sekcje lub koła zainteresowań, czy także w relacjach prywatnych rodziców (opiekunów) dzieci.
Warsztaty prowadzi: Maciej Szczęsny- psychoterapeuta, pedagog, terapeuta uzależnień.
Koszt terapii i wszystkie szczegóły pod telefonem: 95 200 10 20 lub 536 150 560.
ZADZWOŃ!
POMÓŻ I WESPRZYJ SWOJE DZIECKO!
Trening umiejętności społecznych
Warsztaty TUS kierujemy do:
dzieci uczących się w klasach I-III szkół podstawowych oraz
dzieci uczących się klasach IV-VI szkół podstawowych,
młodzieży uczęszczającej do klas VII-VIII szkół podstawowych,
młodzież szkół ponadpodstawowych
oraz do rodziców.
Celem proponowanych zajęć jest poszerzenie kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży. Umiejętności te mają bezpośredni wpływ na relacje między dziećmi (uczniami), wzajemną tolerancję i akceptację. Uczą się nie tylko wrażliwości na innych, właściwego sposobu reagowania, lecz także uwrażliwiają na własne potrzeby i ukierunkowują na samorozwój.
UWAGA:
Warsztaty prowadzone są w blokach.
Każdy blok to 3 spotkania.
Każda tzw. klasa to kolejny blok tematyczny i poziom zaawansowania.
Zaczynamy od:
klasa od 1 do 3 + kontynuacja poszczególnych bloków
Następnie:
klasa od 4 do 6 + kontynuacja poszczególnych bloków
Oraz:
klasa od 7 do 8.
Planujemy 8 klas zaawansowania czyli 24 tygodniowy kurs TUS.
Plan zajęć:
klasa 1
Integracja międzyosobowa ( ćwiczenie „każdy jest równie ważny”)
Nazywanie i rozpoznawanie emocji (co to są emocje, ćwiczenie „poszukiwanie emocji”, ćwiczenie emocje i zachowanie”, ćwiczenie „reakcje na emocje innych”)
Kontrola złości (co to jest złość, czy jest potrzebna, jak rozpoznać w sobie złość i jak ją wyrazić, ćwiczenie „co czuję w ciele kiedy się złoszczę”, ćwiczenie „ jak komunikuję złość”)
Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia, ćwiczenie „Bajka o Czerwonym Kapturku” z perspektywy babci, mamy i wilka)
Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, ćwiczenie „co mnie uspokaja?”)
klasa 2
Integracja międzyosobowa (jak czuć się ze sobą swobodnie mimo różnic i podobieństw, ćwiczenie „co nas łączy, góry czy morze?”)
Nazywanie i rozpoznawanie emocji (różne emocje powodują różne odczucia, jak wyrazić silne emocje nie raniąc innych, ćwiczenie „czuję złość – wyrażam ją w kontrolowany sposób”, ćwiczenie „rysuję złość”)
Kontrola złości (jak rozpoznać złość i jak i wybrać sposób jej wyrażania by nie ranić innych, jakie są sygnały złości płynące z ciała, ćwiczenie „zachowania które zdarzają się pod wpływem złości”, ćwiczenie „koło wyboru - zachowania które mogą zastąpić agresję”)
Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia ćwiczenie „opowiadanie o empatii”- opis wybranej postaci z historii)
Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie uważności słuchowej, ćwiczenie koncentracji na otoczeniu, ćwiczenie koncentracji wzrokowej na otoczeniu)
klasa 3
Integracja międzyosobowa (jak czuć się ze sobą swobodnie mimo różnic i podobieństw, ćwiczenie „szukanie wyjątkowych cech każdego dziecka”, ćwiczenie „ podpisy”, ćwiczenie „wizytówki”)
Nazywanie i rozpoznawanie emocji (różne emocje powodują różne odczucia, jak wyrazić silne emocje nie raniąc innych, ćwiczenie „rozpoznajemy emocje - scenka”)
Kontrola złości (sposób wyrażania złości by nie ranić innych, jakie są sygnały złości płynące z ciała, przykładowe nieprawidłowe zachowania pod wpływem złości, ćwiczenie „sygnalizacja świetlna-stop złości”)
Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia, czego chciałbym od ludzi będąc na ich miejscu, ćwiczenie „co czują i myślą dzieci na obrazkach?”)
Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie na koncentrację, ćwiczenie „uważny rysunek - oburącz”)
klasa 4
Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, ćwiczenie „Maciej w tarapatach”, ćwiczenie „agresywny, uległy, czy asertywny?”)
Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (co daje pozytywne myślenie na swój temat, emocje, samopoczucie, ćwiczenie „szukanie pozytywnych myśli na swój temat”, ćwiczenie „za co lubią nas inni?”)
Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe) (co daje porównanie nas do kogoś (czasami wypadamy w nim lepiej czasami gorzej), czy coś wnosi, czy jest sensowne, ćwiczenie „Adam i przyjaciele”)
Emocje: kontrola i wybór zachowania (wszystkie przeżywane emocje są dobre, nawet złość, złe nie są emocje lecz sposoby w jakie je wyrażamy, czy potrafimy kontrolować to co robimy pod wpływem złości, ćwiczenie „moje sygnały zwiastujące złość”, ćwiczenie „termometr złości”)
Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo - wizualizacyjne)
klasa 5
Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, zachowania uległe, agresywne, asertywne, ćwiczenie „nauka asertywnej odmowy”)
Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (wprowadzenie do monologu wewnętrznego – chwalenie czy krytyka, , ćwiczenie „pozytywny i negatywny monolog wewnętrzny”)
Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe) ( co daje porównanie nas do kogoś (czasami wypadamy w nim lepiej czasami gorzej), czy coś wnosi, czy jest sensowne, przypomnienie wyników z ćwiczenia „Adam i przyjaciele”(wnioski z ćwiczenia porównania nie wnosząc nic dobrego),dlaczego warto porównywać się samemu ze sobą sprzed jakiegoś czasu i planować cele na przyszłość, ćwiczenie „ja teraz i w przyszłości” – co trzeba zrobić dziś by osiągnąć cel za 5, 10 lat?)
Emocje: kontrola i wybór zachowania (czy potrafimy kontrolować to co robimy pod wpływem złości, złość i jej ekspersja, sygnały które umiejąc odczytać pozwolą nam zapanować nad jej niekontrolowanym wybuchem, ćwiczenie „termometr złości”przy wykorzystaniu wcześniej wykonanego, ćwiczenie „zachowania zastępujące agresywne wyrażanie złości”)
Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo- wizualizacyjne 1 i 2)
klasa 6
Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, zachowania uległe, agresywne, asertywne, nauka asertywnego przyjmowania pochwał, , asertywne przyjmowanie nieuzasadnionej krytyki, asertywne proszenie o pomoc, ćwiczenie „asertywne reakcje”)
Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (co daje pozytywne myślenie na swój temat, w jaki sposób nasze myśli wpływają na nasze emocje a potem na zachowanie, ćwiczenie „myśl, emocja, zachowanie (myśli negatywne)”|, ćwiczenie ”myśl, emocja, zachowanie (myśli pozytywne)”)
Planowanie i realizacja celów (planowanie długoterminowe w drodze do osiągnięcia celu, ćwiczenie „liczymy godziny”)
Emocje: kontrola i wybór zachowania (złe nie są emocje lecz sposoby w jakie je wyrażamy, ćwiczenie „planujemy plakat pt. panujemy nad agresywnym wyrażaniem złości”)
Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo – wizualizacyjne „łąka”)
klasa 7
Relacje w grupie – integracja zaawansowana (koncentracja na drugim człowieku, nie na ocenie cech zewnętrznych, zasada błędnej oceny książki po okładce, jak dostrzec kogoś na nowo, ćwiczenie „rozmowy integracyjne na forum grupy”)
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (komunikat JA) (przekazywanie swoich odczuć myśli i emocji zamiast narzucania co sądzimy że myśli bądź czuje druga osoba, ćwiczenie „komunikat JA”, ćwiczenie „wyrażam siebie”)
Przeciwdziałanie agresji i przemocy (agresja a przemoc, agresja fizyczna i psychiczna, inne ukryte powody agresji, ćwiczenie „rodzaje agresji”, ćwiczenie „powody agresji|”)
Kształtowanie monologu wewnętrznego (co to jest monolog wewnętrzny, jak kształtuje nas monolog pozytywny i negatywny, oraz emocje jakie niesie, ćwiczenie „odróżnienie pozytywnego i negatywnego monologu wewnętrznego”, ćwiczenie „konsekwencje emocjonalne pozytywnego i negatywnego monologu wewnętrznego”)
Trening relaksacji (stres w życiu każdego człowieka, jego konsekwencje, relaksacja a stres, relaksacja – miarowy oddech, usunięcie napięć z ciała przez wyobrażenie odprężających obrazów wzbudzających pozytywne emocje, dające wyciszenie, ćwiczenie „droga do strumienia”)
klasa 8
Relacje w grupie – integracja zaawansowana (koncentracja na drugim człowieku, nie na ocenie cech zewnętrznych, zasada błędnej oceny książki po okładce, wyśmiewanie osób niemodnie ubranych itp., ćwiczenie „rozmowy integracyjne na osobności”
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (konflikt) (co to jest konflikt, konflikt jako różnica zdań, sprzeczność interesów, czy konflikt może być pozytywny, co pomaga a co przeszkadza przy rozwiązaniu konfliktu, ćwiczenie „konflikt – co pomaga nam go rozwiązać”, ćwiczenie „to pomoże rozwiązać konflikt”)
Przeciwdziałanie agresji i przemocy ( agresja a przemoc, agresja fizyczna i psychiczna, inne ukryte powody agresji, ofiara, świadek, sprawca, ćwiczenie „reakcja na zachowania agresywne z perspektywy ofiary, świadka i sprawcy przemocy”)
Kształtowanie monologu wewnętrznego ( co to jest monolog wewnętrzny, jak kształtuje nas monolog pozytywny i negatywny, oraz emocje jakie niesie, jak korygować monolog negatywny na pozytywny, ćwiczenie „zmiana treści monologu wewnętrznego z negatywnego na pozytywny”
Trening relaksacji (stres w życiu każdego człowieka, jego konsekwencje, relaksacja a stres, relaksacja – miarowy oddech, usunięcie napięć z ciała przez wyobrażenie odprężających obrazów wzbudzających pozytywne emocje, dające wyciszenie, ćwiczenie 'kolory”)
Warsztaty będą prowadzone 1 raz w tygodniu i trwać 60 min. w konkretnej grupie wiekowej.
KOSZT:
Każde spotkanie to koszt 75 zł/uczestnik.
Płatność miesięczna na miejscu w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, ul. Walczaka 23H.
Zapisy pod nr telefonu: 95 200 10 20 lub 531 333 034
Zajęcia odbywać się będą w każdą środę od godz. 16.
E-uzależnienia - warsztaty edukacyjne dla dzieci i młodzieży
Program ma za zadanie ukształtowanie u dzieci i młodzieży szkolnej wiedzy i umiejętności, które sprzyjają bezpiecznemu korzystaniu z internetu i mediów elektronicznych oraz chronią przed e-uzależnieniami.
Warsztaty kierujemy do:
dzieci uczących się w klasach I-III szkół podstawowych oraz
dzieci uczących się klasach IV-VI szkół podstawowych,
młodzieży uczęszczającej do klas VII-VIII szkół podstawowych,
młodzież szkół ponadpodstawowych.
Zakres warsztatów:
Internet,
Cyberprzestrzeń – dobrodziejstwo czy zagrożenie?
Zaplątani w sieci – co uzależnia w cyberprzestrzeni?
Internet – instrukcja obsługi
Internet pod kontrolą
Bezpieczny Internet – to dla nas pestka!
Gry komputerowe
Granie na komputerze to nie grzech,
zapobieganie nałogowemu korzystaniu z gier komputerowych;
zwiększanie wiedzy na temat sygnałów świadczących o nadużywaniu gier komputerowych;
rozwijanie umiejętności korzystania z pomocy.
Grać czy nie grać?! Odpowiedzmy sobie po oksfordzku,
Oraz dodatkowo dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych odbędą się warsztaty dotyczące cyberseksu,
Między seksem a cyberseksem,
uświadomienie różnic pomiędzy seksem a cyberseksem;
rozwijanie postawy podmiotowego traktowania drugiej osoby;
zwiększanie wiedzy na temat przyczyn uprawiania cyberseksu.
Internet – nowoczesny sposób na miłość?!
rozwijanie świadomości dotyczącej siebie samego w sferze budowania relacji;
budowanie odpowiedzialności w obszarze podejmowania zachowań seksualnych;
zapobieganie nałogowemu korzystaniu z cyberseksu.
Warsztaty trwają 7 tygodni.
Spotkania 1 raz w tygodniu x 60 min.
W zależności od grupy wiekowej, ustalimy godzinę rozpoczęcia zajęć.
Warsztaty będą odbywać się w poniedziałki od 16.00.
Koszt zajęć jednorazowy - 75 zł.
Koszt całego kursu - 8 tygodni x 75 zł = 600 zł
Dla młodzieży szkół ponadpodstawowych - 10 tygodni X 75 zł = 750 zł.
Płatność miesięczna na miejscu.
Warsztaty prowadzi Pani Greta Starecka - Kwaśny.
Mediatorka, wpisana na listę prezesa Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim i Szczecinie.
Trenerka umiejętności społecznych, pracująca warsztatowo w zakresie poszerzania kompetencji społecznych i emocjonalnych. Specjalistka w zakresie profilaktyki, diagnozy i terapii e-uzależnień wśród dzieci i młodzieży. Certyfikowana realizatorka programów rekomendowanych „Debata” i „Unplugged”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w tematyce hejtu, bullingu, agresji i przemocy. Zainteresowania z obszaru radzenia sobie ze stresem, problemami emocjonalnymi, agresją, przemocą pozwalają na pracę zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Pracuje warsztatowo w nurcie porozumienia bez przemocy NVC Marshalla Rosenberga, wzmacniając asertywność w komunikacji, ucząc narzędzi zapobiegania konfliktom (również rówieśniczym). Pomaga w zrozumieniu i akceptacji emocji, zachowania dzieci, ich świata i relacji z rówieśnikami, oraz dorosłymi.
Stawia na ciągły rozwój - ukończyła szereg szkoleń: w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, coachingu, interwencji kryzysowej, komunikacji interpersonalnej, doradztwa zawodowego i zarządzania czasem.
Prezeska Lubuskiego Stowarzyszenia Mediacji i Edukacji, które corocznie realizuje na terenie woj. lubuskiego i miasta Gorzowa Wlkp. wiele autorskich projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Zapisy pod telefonem: 95 200 10 20 lub 531 333 034 lub poprzez naszą stronę internetową : www.azpin.pl.
Moja mapa ciała
Dziewczyny!
Zapraszam dziewczyny w wieku 16-19 lat na WARSZTAT EDUKACYJNO-INTERAKTYWNY, w którym zajmiemy się tematem ważnym czyli NASZYM CIAŁEM i jego AKCEPTACJĄ.
Temat bliski sercu każdej kobiecie bez względu na wiek.
W kulcie ciała i nieracjonalnych standardów piękna łatwo się pogubić i odróżnić rzeczywistość od wyobrażeń.
Instagram kontra rzeczywistość!
Wiecie co mam na myśli?
Dlatego na naszym spotkaniu wspólnie będziemy:
rozmawiać/ brainstorming
wymieniać doświadczenia
poznawać swoje ciała
zwiększać świadomość ciała poprzez różnorodne ćwiczenia
tworzyć mapy ciała poprzez rysunek/malowanie
pracować w parach
poznawać techniki relaksacyjne ciała
Zobaczymy, na co będziemy miały ochotę i czego będziemy w tym danym dniu potrzebować. Czego będę potrzebować nasze ciała i emocje.
CO WZIĄĆ?
- stare gazety
- notatnik lub zeszyt
GDZIE?
Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki
ul. Walczaka 23H, I piętro
Gorzów Wlkp.
KIEDY?
13 stycznia 2023/ piątek
godz. 17-20
KOSZT
170 PLN/ 3h
ZAPISY
tel. 690569966
mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Motywacja do nauki i umiejętność uczenia się
Codzienne motywowanie się do nauki to dla naszych dzieci ogromny wysiłek.
My - rodzice staramy się je wspierać w procesie wieloletniej nauki.
Niestety zdobywanie wiedzy przez nasze dzieci często staje się dla nich przykrym obowiązkiem, a nawet spotyka się z całkowitą niechęcią.
Jak wzbudzić w dziecku motywację do nauki?
Co zrobić, aby włożony wysiłek był efektywny i przynosił rezultaty?
Co zrobić, aby dla naszego dziecka nauka stała się ciekawym wyzwaniem?
Ten 8 tygodniowy kurs ma na celu pobudzić motywację wewnętrzną dziecka oraz pomoże znaleźć najlepszą i najskuteczniejszą metodę uczenia się, która pozostanie z nim na zawsze.
Uczenie się to umiejętność, którą dziecko musi nabyć.
Kurs prowadzi Justyna Jurgiewicz - certyfikowany coach, edukator, doradca rozwoju osobistego, szkoleniowiec, trener języka francuskiego (promotorka permanentnej nauki i rozwoju)
wraz z Kingą Snacką – psychologiem sportu (specjalistką od motywacji, koncentracji i wyników).
Dla kogo:
Grupa 1: dzieci 7-10 lat
Grupa 2: dzieci 10 – 14 lat,
Grupa 3: młodzież 15-19 lat,
Grupa 4: dorośli.
Ten kurs kierujemy do dzieci i młodzieży:
którzy nie chcą się uczyć
którzy nie lubią chodzić do szkoły
którzy mają problemy z nauką
którzy nie potrafią się uczyć samodzielnie
którzy uczą się bez efektów
którzy szukają najlepszego sposobu/metody nauki
którzy stracili motywację do nauki
którzy mają problemy z koncentracją.
do dorosłych:
którzy chcą podjąć naukę
którzy chcą się przebranżowić
którzy potrzebują motywacji do nauki
którzy poszukują skutecznej metody uczenia się
którzy chcą zmienić szkołę, uczelnię
którzy chcą awansować
którzy nie wiedzą który kierunek nauki i rozwoju wybrać
którzy mają problemy z koncentracją lub pamięcią.
ZAKRES 8 TYGODNIOWEGO KURSU:
Umiejętność uczenia jako kompetencja.
Wpływ otoczenia na proces uczenia się.
Dlaczego moje uczenie się nie przynosi efektu?
System motywacyjny – motywacja wewnętrzna.
Stymulowanie motywacji – ćwiczenie
Skuteczne metody i style uczenia się
Samoocena uczenia się, refleksja nad własnym procesem uczenia się - ćwiczenia
Nauka przyjazna mózgowi. Umiejętność koncentracji - ćwiczenia
Edukacja cyfrowa i rozwój kompetencji cyfrowych.
Rozwój kompetencji przyszłości. Uczący się pracownik przyszłości
Coaching jako metoda wzmacniająca w procesie uczenia się i osiągania celu.
REZULTATY:
Poznasz swoją indywidualną, najskuteczniejszą metodę nauki.
Dowiesz się po co się uczysz.
Dowiesz się jak motywować się do nauki.
Co ma dobry a co zły wpływ na Twój proces nauki.
Poznasz najlepsze sposoby na koncentrację.
Poznasz najważniejsze kompetencje dzisiejszych czasów.
KOSZT KURSU:
Kurs intensywny 4 tygodniowy (4 tygodnie, spotkania 2 x w tygodniu po 1,5 h) lub
Kurs standardowy trwać będzie 8 tygodni (8 tygodni, spotkania co tydzień 1,5h)
Przewidzianych jest od 8 spotkań 1,5 godzinnych.
Grupy kameralne, kilkuosobowe.
KOSZT PEŁNEGO KURSU: 600 zł ( 8 x 75 zł), możliwość płatności w 2 ratach.
KONTAKT:
tel. 95 200 10 20 lub 536 150 560.
e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki,
ul. Walczaka 23H.
Kocham, lubię, szanuję – siebie i innych
"Kocham, lubię, szanuję - siebie i innych" to temat zajęć dla dzieci w wieku 8-12 lat.
Zajęcia trwają 12 tygodni.
Zajęcia adresujemy do dzieci samotnych, izolowanych przez klasę bądź izolujących się, nie mających kontroli nad swoimi emocjami, agresywnych, cichych, dających się zdominować, stających się obiektem manipulacji, „kat” bądź „ofiara”, nieśmiałych, uległych, wycofanych, nie umiejących obronić swoich granic, dzieci bez pewności siebie, stawiających siebie w negatywnym świetle, często posiadających zniekształcony i negatywny pogląd na temat swojego wyglądu, zdolności, osobowości.
Czas trwania:
- 12 tygodni x 1 godzina, raz w tygodniu
Cele zajęć:
umiejętności poprawnej komunikacji,
umiejętności budowania poprawnych relacji międzyludzkich,
umiejętność używania asertywnej, nieulegającej odpowiedzi w postaci komunikatu JA,
umiejętność rozpoznawania nazywania i reagowania na swoje uczucia,
umiejętność reakcji na niekonstruktywną krytykę
umiejętność odmowy,
umiejętność rozpoznawania i radzenia sobie ze złością,
umiejętność samooceny,
umiejętność konstruktywnego radzenia sobie ze stresem,
umiejętność uczestnictwa w konfliktach bez naruszania swoich i cudzych granic,
umiejętność znalezienia swojego miejsca w grupie,
ZAKRES ZAJĘĆ I TEMATYKA
Komunikacja interpersonalna:
wzrost wiedzy na temat roli porozumiewania się w budowaniu relacji międzyludzkich;
rozwinięcie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
rozwinięcie umiejętności posługiwania się językiem JA;
rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania.
nauczenie umiejętności nazywania uczuć;
wzmocnienie postawy szacunku dla siebie i innych;
ćwiczenie umiejętności posługiwania się komunikatem JA.
zwiększenie umiejętności posługiwania się komunikacją bez przemocy;
zwiększenie umiejętności rozpoznawania konstruktywnego i niekonstruktywnego porozumiewania się w grupie.
rozwinięcie umiejętności komunikacji niewerbalnej;
przećwiczenie umiejętności aktywnego słuchania.
Asertywność:
wzrost wiedzy na temat postaw: asertywnej, uległej i agresywnej;
poszerzenie wiedzy na temat pojęcia granicy psychologicznej.
wprowadzenie pojęcia „asertywność”;
zwiększenie umiejętności asertywnego komunikowania się;
zwiększenie umiejętności chronienia własnych granic.
wzrost wiedzy na temat postaw: asertywnej, uległej i agresywnej;
zwiększenie umiejętności asertywnego komunikowania się;
zwiększenie świadomości osobistych praw.
zwiększenie umiejętności asertywnego odmawiania;
umocnienie postaw szacunku dla swoich granic i granic drugiego człowieka.
zwiększenie umiejętności formułowania konstruktywnych informacji zwrotnych;
wzrost umiejętności posługiwania się komunikatem JA;
wzrost umiejętności służących budowaniu relacji i współpracy.
Emocje i stres:
rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze stresem;
rozwinięcie umiejętności rozpoznawania oznak stresu.
rozwinięcie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji;
podnoszenie wiedzy na temat znaczenia i funkcji emocji.
nauczenie umiejętności rozpoznawania i nazywania przeżywanych przez siebie emocji;
diagnoza własnych sposobów radzenia sobie z emocjami;
ograniczenie niekonstruktywnych sposobów radzenia sobie z negatywnymi emocjami.
rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze złością;
poznanie różnych sposobów radzenia sobie ze złością.
rozwinięcie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie ze złością;
zwiększenie wiedzy na temat sposobów radzenia sobie ze złością;
ograniczanie niekonstruktywnych sposobów radzenia sobie ze złością.
rozwinięcie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z napięciem i ze stresem;
zwiększenie wiedzy na temat zjawiska stresu, jego objawów i konsekwencji;
przeciwdziałanie uzależnieniom behawioralnym.
Samoocena:
rozwinięcie umiejętności identyfikowania mocnych i słabych stron;
zwiększenie u uczniów znaczenia pozytywnej samooceny.
rozwinięcie umiejętności identyfikowania swoich mocnych i słabych stron;
podniesienie samooceny;
wzmocnienie poczucia własnej wartości.
rozwinięcie samoświadomości;
podniesienie samooceny i poczucia własnej wartości.
Praca z grupą:
zwiększenie poziomu integracji w zespole klasowym;
rozwijanie umiejętności współpracy w grupie;
umożliwienie wzajemnego poznania się uczniów w klasie.
rozwijanie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych;
rozwijanie umiejętności analizy sytuacji, ułatwiającej poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach konfliktowych.
zaznajomienie uczniów z pojęciem ról grupowych w kontekście pracy zespołu klasowego;
rozwijanie umiejętności samoobserwacji i wrażliwości na innych;
uwrażliwienie na sposób odnoszenia się do innych osób w klasie;
rozwijanie postawy współodpowiedzialności za sytuację w zespole klasowym.
Zapraszamy do zapisów pod numerem telefonu 95 200 10 20 lub 531 333 034.
Zajęcia zaczynamy od 13 grudnia
(wtorek) od godz. 16.00.
Koszt zajęć: 75 zł/godzinę
Koszt miesięczny: liczba zajęć x 75 zł
Zajęcia prowadzi Pani Greta Starecka - Kwaśny.
Mediatorka, wpisana na listę prezesa Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim i Szczecinie.
Trenerka umiejętności społecznych, pracująca warsztatowo w zakresie poszerzania kompetencji społecznych i emocjonalnych. Specjalistka w zakresie profilaktyki, diagnozy i terapii e-uzależnień wśród dzieci i młodzieży. Certyfikowana realizatorka programów rekomendowanych „Debata” i „Unplugged”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w tematyce hejtu, bullingu, agresji i przemocy. Zainteresowania z obszaru radzenia sobie ze stresem, problemami emocjonalnymi, agresją, przemocą pozwalają na pracę zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Pracuje warsztatowo w nurcie porozumienia bez przemocy NVC Marshalla Rosenberga, wzmacniając asertywność w komunikacji, ucząc narzędzi zapobiegania konfliktom (również rówieśniczym). Pomaga w zrozumieniu i akceptacji emocji, zachowania dzieci, ich świata i relacji z rówieśnikami, oraz dorosłymi.
Stawia na ciągły rozwój - ukończyła szereg szkoleń: w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, coachingu, interwencji kryzysowej, komunikacji interpersonalnej, doradztwa zawodowego i zarządzania czasem.
Prezeska Lubuskiego Stowarzyszenia Mediacji i Edukacji, które corocznie realizuje na terenie woj. lubuskiego i miasta Gorzowa Wlkp. wiele autorskich projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
Psychoterapia grupowa, rodzinna
Psychoterapia prowadzona w podejściu behawioralno-poznawczym z elementami paradygmatów terapii rodzinnej, rysunku projekcyjnego, psychodramy wg. Moreno, psychozabawy.
Czas trwania:
Grupa wczesnodziecięca, koedukacyjna: 6-10 lat
- zajęcia 1x w tygodniu; 1 godz.(60min)
Grupa dziecięca, koedukacyjna: 10-14 lat
- zajęcia 1x w tygodniu; 2x45 min z przerwą 15min
Grupa młodzieżowa, koedukacyjna: 14-18 lat
- zajęcia 1x w tygodniu; 3x45 min z 2 przerwami po 15min
Co dwa tygodnie – od rozpoczęcia terapii – wspólna sesja terapeutyczna wszystkich uczestników terapii w danej grupie wiekowej: dziecko + rodzice: 2x45 min z przerwą 15 min
Cele terapii:
Identyfikacja i kształtowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,
Poprawa komunikacji społecznych,
Identyfikacja i kształtowanie w sobie „JA” w kontekście poczucia własnej wartości,
Identyfikowanie i integracja w sobie „JA” w funkcjonowaniu w systemie rodzinnym oraz w środowisku rówieśniczym,
Poznanie swoich potrzeb i wyrażanie ich,
Kształtowanie asertywnych umiejętności wyrażania siebie,
Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania napotkanych problemów i trudności.
Przebieg terapii:
Spotkania organizacyjne – rodzice (opiekunowie) poszczególnych grup wiekowych: zapoznanie i omówienie schematu ramowego terapii grupowej oraz założonych celów psychoterapii; wyrażenie przez rodziców zgody uczestnictwa dziecka w terapii oraz zawiązanie kontraktu terapeutycznego;
Ewaluacja wstępna: dane dziecka; wykaz trudności funkcjonowania dziecka, oczekiwania wobec procesu terapii;
Ewaluacja bieżąca po każdym miesiącu terapii.
W czasie trwania terapii (3miesiące) – dwie sesje rodzinne każdego uczestnika terapii grupowej ( 90 min).
Ograniczenie uczestnictwa:
W terapii grupowej mogą uczestniczyć dzieci, które nie są spokrewnione z innym dzieckiem z grupy, lub znają się ze wspólnych doświadczeń społecznych np.: przedszkole, szkoła, sekcje lub koła zainteresowań, czy także w relacjach prywatnych rodziców (opiekunów) dzieci.
Warsztaty prowadzi: Maciej Szczęsny - pedagog, terapeuta uzależnień, psychoterapeuta.
Trening zastępowania agresji
Warsztaty będą odbywać się w środy.
Warsztaty będą trwać 12 sesji, (raz w tygodniu), każde spotkanie 1,5
Zapisy do grup wiekowych.
od 15.00 - 16.30
od 16.45 - 18.15
od 18.30 - 20.00
Korzyści płynące z ART:
DZIECKO, które uczęszcza na zajęcia z treningu zastępowania agresji odnosi szereg realnych korzyści, ponieważ w bezpiecznej atmosferze uczy się umiejętności, które pozwolą mu lepiej funkcjonować w środowisku społecznym: w domu, przedszkolu czy szkole. Nowe umiejętności pozwolą mu na inne zachowanie w chwili złości i gniewu, prowokacji przez inną osobę, czy poczucia niesprawiedliwości.
Zamiast agresji, dziecko będzie mogło zastosować konstruktywne zachowania, które pozwolą mu uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji takich jak kary, niechęć nauczycieli czy rówieśników oraz społecznego odrzucenia. Niewątpliwą korzyścią jest wyciszenie, które daje znalezienie nowych sposobów na odreagowanie nagromadzonej frustracji oraz zrozumienie postępowania innych.
Rozszerzenie perspektywy, pokazanie motywów i wartości pomaga poradzić sobie z trudnymi emocjami. Dzieci, które chodzą na zajęcia z treningu zastępowania agresji stopniowo bardzo się zmieniają, można zauważyć w szkole lub w domu próby kontroli emocji w sytuacjach, kiedy wcześniej miały wybuchy złości.
Zamiast atakiem dziecko zaczyna reagować wycofaniem z sytuacji konfliktowej, podejmuje dialog, próbę łagodnego rozwiązania sporu.
Dla rodziców zmiana zachowania dziecka to ogromna ulga, brak telefonów z przedszkola czy szkoły, niezadowolenia rodziców innych dzieci oraz zmniejszenie własnej frustracji.
Nowe umiejętności dziecka to lepsze funkcjonowanie całej rodziny oraz grupy przedszkolnej czy szkolnej.
Zagadnienia poruszane podczas zajęć:
- Omówienie podstawowych pojęć: AGRESJA, PRZEMOC, ZŁOŚĆ (poznanie różnic) oraz przeanalizujemy przyczyny agresji.
- Emocje a uczucia: czym i jakie są, lista i ewentualny podział emocji; ćwiczenia.
- Kontrola złości jako podstawowa umiejętność społeczna. Schemat Treningu Kontroli Złości.
Wyzwalacze zewnętrzne i wewnętrzne
Sygnały z ciała
Reduktory
Monity – analiza sytuacji oraz uniwersalne przykłady.
Przeprowadzenie Treningu Kontroli Złości na własnym przykładzie.
Konsekwencje agresji
Samoocena i samonagradzanie się.
Trening empatii
Trening wnioskowania moralnego (podstawowe pojęcia: moralność, wartości, rozwój moralny) oraz ćwiczenie.
Dylematy moralne (trzy przykłady, dyskusja). Skonfrontowanie dylematu moralnego z własnymi wartościami.
Moje silne strony, czyli jakie umiejętności społeczne opanowałem w ciągu swojego dotychczasowego życia?
Ćwiczenie wytypowanych umiejętności prospołecznych.
Prowadząca: Alicja Benowska
Dzień Otwarty w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki
Dzień Otwarty w Akademii to okazja do poznania naszych specjalistów oraz możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji z psychologiem, psychoteapeutą, lekarzem psychiatrą, pedagogiem, trenerem umiejętności społecznych, pschodietetykiem lub coachem.
Tym razem dodatkowo oferujemy Państwu:
o godz. 12 WARSZTATY Z PSYCHOLOGIEM - Stres nie taki straszny jak go malują, czyli jak radzimy sobie w trudnych sytuacjach.
Do kogo skierowany:
Warsztat skierowany do młodzieży.
Kto prowadzi:
Daria Maliszewska - psycholog
Jest absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W ramach studiów zrealizowała profil specjalizacyjny z psychologii zaburzeń zachowania i pomocy psychologicznej. Pasjonuje się psychoterapią psychodynamiczną i rozpoczęła 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w tym nurcie.
Zajmuje się diagnozą psychologiczną, a także prowadzi konsultacje i poradnictwo psychologiczne dzieci, młodzieży i dorosłych. Szczególnym obszarem jej zainteresowań są zaburzenia osobowości, kryzysy emocjonalne i rozwojowe oraz zaburzenia nastroju i związane ze stresem. W pracy z drugim człowiekiem najważniejsza jest dla niej bezwarunkowa akceptacja, zaufanie i autentyczność.
Doświadczenie zdobywała podczas praktyk i wolontariatów w Centrum Zdrowia Psychicznego Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp. oraz Środowiskowym Domu Samopomocy w Gorzowie Wlkp., a także poprzez uczestnictwo w licznych warsztatach i konferencjach ze specjalistami z dziedziny zdrowia psychicznego.
Prywatnie śpiewa i pisze poezję; uwielbia muzykę, zwierzęta, baśnie i mity. Interesuje ją rola symboli w ludzkim życiu.
o godz. 13 - WARSZTATY Z PSYCHOLOGIEM - SKONCENTRUJ SIĘ!
Do kogo skierowane:
Warsztat skierowany jest do dzieci i nastolatków w wieku szkolnym.
Łatwo się rozpraszasz? Nie jesteś w stanie usiedzieć nad jednym zadaniem przez dłuższy czas? Chciałbyś uczyć się tak, żeby faktycznie się nauczyć?
W czasie warsztatów z psychologiem dowiesz się, jak funkcjonuje uwaga, co wpływa na koncentrację i dekoncentrację oraz w jaki sposób możesz polepszać swoją umiejętność koncentracji uwagi. Otrzymasz niezbędną dawkę wiedzy teoretycznej, ale także praktyczne sposoby na to, jak na co dzień, siedząc za biurkiem czy stojąc w kolejce w sklepie, możesz ćwiczyć koncentrację.
Kto prowadzi:
PSYCHOLOG SPORTU - Kinga Snacka
Mówi się, że sportowiec idealny nie stresuje się przed swoim startem.
Mówi się, że sportowiec idealny potrafi utrzymywać koncentrację przez całe zawody i nie rozprasza się odgłosami dobiegającymi z otoczenia.
Mówi się, że sportowiec idealny nie zadręcza się negatywnymi emocjami i przykrymi myślami po przegranym meczu.
Mówi się, że sportowiec idealny nigdy nie kłóci się z drużyną i zawsze doskonale układa się z nim współpraca.
Mówi się, że sportowiec idealny zawsze ma motywację i nie zastanawia się nad zakończeniem swojej przygody ze sportem.
Jednak sportowiec idealny nie istnieje, a problemy ze stresem, motywacją czy koncentracją uwagi dotykają każdego zawodnika. Właśnie w takich sytuacjach może ich wspierać psycholog sportowy.
Nazywam się Kinga Snacka i jestem psychologiem specjalizującym się w pracy ze sportowcami. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zrealizowałam dwie specjalności – psychologię sportu oraz psychologię dzieci i młodzieży, a obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Sportu. Jeszcze w czasie studiów uczestniczyłam w licznych konferencjach i warsztatach poświęconych roli psychologa w sporcie. Na co dzień współpracuję z zawodnikami sztuk walki, piłki nożnej czy tancerzami. Sama jestem również związana ze sportem jako zawodniczka – trenowałam taniec towarzyski, hip hop, pływanie czy aikido. Regularnie zajmuję również miejsce na stadionie czy na kanapie przed telewizorem z włączonym kanałem sportowym.
Nad czym możemy razem pracować?
formułowanie celów i tworzenie planów ich realizacji
radzenie sobie w stresie
koncentracja uwagi
motywacja
budowanie pewności siebie
kreatywność
trening wyobrażeniowy
trening psychomotoryczny
team building
radzenie sobie z porażką
Zapraszam Cię do współpracy na drodze do Twojego sportowego mistrzostwa!
O godz. 14 rozpoczynamy warsztaty psychoterapii grupowej dla rodzin.
Kto prowadzi:
Maciej Szczęsny - psychoterapeuta, terapeuta uzależnień, pedagog.
Zadzwoń i dowiedz się więcej.
Tel. 95 200 10 20
Serdecznie zapraszamy!
Trening mentalny w grupie
Mówi się, że sportowiec idealny nie stresuje się przed swoim startem.
Mówi się, że sportowiec idealny potrafi utrzymywać koncentrację przez całe zawody i nie rozprasza się odgłosami dobiegającymi z otoczenia.
Mówi się, że sportowiec idealny nie zadręcza się negatywnymi emocjami i przykrymi myślami po przegranym meczu.
Mówi się, że sportowiec idealny nigdy nie kłóci się z drużyną i zawsze doskonale układa się z nim współpraca.
Mówi się, że sportowiec idealny zawsze ma motywację i nie zastanawia się nad zakończeniem swojej przygody ze sportem.
Jednak sportowiec idealny nie istnieje, a problemy ze stresem, motywacją czy koncentracją uwagi dotykają każdego zawodnika.
Trening mentalny jest formą pracy z zawodnikami, opartą na wielu różnych dziedzinach – psychologii sportu, psychologii pozytywnej, psychologii wykonania czy psychomotoryki. Polega on na rozwijaniu wiedzy, świadomości, a także kontroli procesów zachodzących u zawodnika przed, w trakcie oraz po wydarzeniach sportowych.
Cykl TRENINGÓW MENTALNYCH W GRUPIE składa się z 7 części:
29.10.2022 - 1. W DRODZE DO CELU – warsztat poświęcony wyznaczaniu celów, budowaniu planów ich osiągania, a także rozpoznawaniu swoich mocnych stron i budowaniu poczucia własnej skuteczności.
05.11. 2022 - 2. STRES – PRZYJACIEL KAŻDEGO ZAWODNIKA – warsztat przekazujący wiedzę i uczący konkretnych technik radzenia sobie w sytuacji stresu związanego z wydarzeniami sportowymi, ale także w życiu codziennym.
19.11.2022 - 3. SZCZĘŚLIWE MYŚLI I SZCZĘŚLIWE MAJTKI – warsztat poświęcony optymalnemu przygotowaniu do wydarzeń sportowych - budowaniu korzystnego dialogu wewnętrznego, utrzymywaniu motywacji, konstruowaniu rutyny przedstartowej.
03.12.2022 - 4. SKONCENTRUJ SIĘ – warsztat rozwijający umiejętność koncentracji uwagi, wykorzystujący techniki psychomotoryki – treningu umysłu w ruchu.
10.12.2022 - 5. WYOBRAŹ SOBIE ZWYCIĘSTWO – warsztat treningu wyobrażeniowego, uczący technik przygotowania do startu z wykorzystaniem wyobraźni.
14.01.2023 - 6. JA I MÓJ RYWAL – warsztat poświęcony procesom porównywania się, oswajania lęku przed rywalizacją i przeciwnikiem, a także analizy zachowania innych sportowców.
21.01.2023 - 7. OD BŁĘDU DO NAUKI – warsztat poświęcony pozytywnym aspektom porażki, uczący radzenia sobie w sytuacji błędu, a także analizy startów i wyciągania z nich wniosków.
Warsztaty będą odbywać się w soboty i trwać 1,5 godziny.
Tworzymy grupy wiekowe.
- grupa – do lat 13 – 12:00-13:30
- grupa – powyżej 13 lat – 13:45-15:15
Prowadzi - Kinga Snacka, psychologiem specjalizujący się w pracy ze sportowcami.
Ukończyła 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zrealizowała dwie specjalności – psychologię sportu oraz psychologię dzieci i młodzieży, a obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Sportu.
Jeszcze w czasie studiów uczestniczyła w licznych konferencjach i warsztatach poświęconych roli psychologa w sporcie (m.in. Praktyczna Psychologia Sportu czy Kongres Psychologii Sportu). Współpracuje z zawodnikami sztuk walki (KS Dragon Gorzów Wlkp., Judo Conrad Gdańsk), piłki nożnej (Polish Soccer Skills) czy tancerzami.
Sama jest również związana ze sportem jako zawodniczka – trenowała taniec towarzyski, hip hop, pływanie oraz aikido. Regularnie zajmuje również miejsce na stadionie lub na kanapie przed telewizorem z włączonym kanałem sportowym.
Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży
Czym jest TUS:
Są to warsztaty dedykowane dla dzieci i młodzieży, które chcą poszerzyć i utrwalić swoje umiejętności społeczne i emocjonalne.
Dzięki takiemu treningowi uczestnicy efektywniej radzą sobie w różnych sytuacjach, których doświadczają na co dzień np. stresujących, konfliktowych lub wymagających zachowania asertywności.
Potrafią rozpoznać i nazwać doświadczane emocje, a także adekwatnie i empatycznie reagować na emocje innych osób.
Uczestnicy nabywają również umiejętności komunikowania swoich potrzeb, a także radzenia sobie ze złością i w sytuacjach trudnych.
Prowadzące:
Anna Kowalczyk pedagog
Martyna Brzozowska psycholog
Dla kogo:
I grupa: 7 – 10 lat
II grupa: 11 – 13 lat
Kwalifikacja do udziału w warsztatach:
Arkusz wywiadu z rodzicem w celu ustalenia potrzeb dziecka i skierowania dziecka do grupy o podobnych potrzebach:
Przewidujemy 1 spotkanie 30 min. z rodzicem i prowadzącym.
Trening obejmuje 8 zajęć dla dzieci i młodzieży:
1 x w tygodniu (60 min.)
Zakres tematyczny zajęć:
- Emocje
- Normy społeczne
- Komunikacja interpersonalna
- Rozwijanie teorii umysłu
- Samowiedza i samoświadomość
- Asertywność
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
- Współpraca w grupie
Zapraszamy do zapisów pod numerem telefonu 95 200 10 20.
Grupy ruszają 24 października.
Liczba uczestników w grupie ograniczona.
Nie zwlekaj i zapisz swoje dziecko.